Časté otázky e-shop

  • Kde môžem získať informácie?
  • Na všetky Vaše otázky radi odpovieme na bezplatnej infolinke 0800 300 333 v čase od 10:00h. do 18:00h.Informácie môžete získať aj na našom Facebooku Decodom alebo nás môžete kontaktovať na e-mail: info@decodom.sk
  • Aké sú možnosti platby?
  • Platba pri prevzatí. Priamo kuriérovi pri doručení tovaru.
    Platba kartou online.
    Platba prostredníctvom Apple Pay alebo Google Pay.
    Platba prostredníctvom Sporopay - platba priamym prevodom z účtu presmerovaním do bezpečného prostredia banky
    Úhradou na účet. Všetky potrebné informácie dostanete po objednaní tovaru a následnom potvrdení objednávky naším zamestnancom.
    Prostredníctvom splátkového systému Cetelem. Výšku a počet splátok si určíte pri nákupe na internetovej stránke Cetelem.
    Prostredníctvom splátkového systému Quatro. Výšku a počet splátok si určíte pri nákupe na internetovej stránke Quatro.
  • Môžem si objednať tovar cez internet a vyzdvihnúť ho v predajni?
  • Tovar zakúpený cez e-shop si môžete prevziať na našich pobočkách. Miesto prevzatia si zvolíte pri nákupe v „v košíku“. Pri osobnom odbere môžete zaplatiť priamo v pokladni v hotovosti alebo kartou.
  • Ako môžem uplatniť zľavový kód?
  • 1) Vybraný tovar vložte do nákupného košíka
    2) V prvom kroku nákupného košíka kliknite na políčko "Mám zľavový alebo darčekový kupón"

    3) Do zobrazeného poľa napíšte znenie kódu a kliknite na políčko "Vložiť"

    4) Po úspešnom zadaní kódu sa Vám zobrazí potvrdenie:
  • Aká je dodacia doba tovaru?
  • Informáciu o dodacej dobe dostanete pri potvrdení objednávky. Ak je tovar na sklade, dodacia doba je do 10 dní. Ak tovar nie je na sklade, dodacia doba je do 52 dní.
  • Kde nájdem daňový doklad a záručný list?
  • Ak k tovaru nie je priložený samostatný doklad s názvom „Záručný list“, tak faktúra, ktorá Vám bude odovzdaná spolu s tovarom, slúži ako záručný aj daňový doklad. Zmena údajov na faktúre nie je možná po dodaní tovaru.
  • Doveziete a vynesiete mi môj tovar?
  • Poskytujeme službu doprava tovaru aj vynášku. Dva dni pred doručením tovaru Vás budeme kontaktovať a dohodneme si s Vami ďalší postup. Cenník  vynášky a dopravy.
  • Môžem odstúpiť od zmluvy?
  • Odstúpiť od zmluvy je možné do 14 dní od prevzatia tovaru. O odstúpení od zmluvy nás informujte na mail: info@decodom.sk.
  • Ako mám reklamovať tovar?
  • Ak sa na tovare vyskytne chyba, ktorú chcete reklamovať, vyplňte reklamačný formulár.