Produkty

Časté otázky- predajne

  • V ktorých mestách máte pobočky?
  • Zoznam našich predajní.
  • Môžem si dohodnúť termín návštevy predajne?
  • Ak nechcete čakať, kým pracovník vybaví predchádzajúceho zákazníka, objednajte si konzultáciu. Pri návrhu kuchynských liniek a zariaďovaní veľkej časti interiéru sa Vaša návšteva môže predĺžiť na niekoľko hodín.
    Termín si môžete dohodnúť osobne, telefonicky alebo emailom. Kontakt na naše predajne. 
  • Zarezervujete mi tovar?
  • Tovar je možné rezervovať maximálne na 24 hodín. Rezervácia sa dá dohodnúť len pri osobnej návšteve pobočky.
  • Aký je postup pri objednaní tovaru v predajni?
  • Výber tovaru, s ktorým Vám radi pomôžeme.
    Vystavenie objednávky na tovar ak sa tovar nenachádza na sklade.
    Úhrada zálohovej platby v prípade, že sa tovar nenachádza na sklade a tak sa jedná o tovar na objednávku.
    Ak je tovar na sklade a zákazník ho berie ihneď, uhrádza sumu v plnej výške.
    Výroba tovaru ak sa tovar nenachádza na sklade.
    Expedícia tovaru na prevádzku, kde objednávka vznikla alebo doprava priamo k vám domov, vynáška, montáž. Bližšie informácie o našich službách.
  • Aká je dodacia doba objednaného nábytku?
  • Dodacia doba je v rozpätí od 4 do 8 týždňov. Závisí od typu výrobku. O termíne výroby budete informovaný pri kúpe výrobku.
    Výrobky, ktoré sú dostupné na centrálnom sklade v Topoľčanoch si môžete prevziať hneď.
    V prípade dodania na niektorú inú predajňu, je našou snahou dodanie čo najskôr v závislosti od kapacity našich prepravných prostriedkov.
  • Ako sa dozviem, že je tovar vyrobený?​
  • Ihneď po vyrobení Vás budeme kontaktovať, dohodneme si termín, spôsob dodania a prevzatia.
    V prípade využitia našich služieb doprava a montáž musí byť tovar v plnej výšku uhradený.
  • Nájdem každý výrobok v predajni aj na vašej internetovej stránke?
  • V našich predajniach je vystavený aj tovar, ktorý nie je na stránke. Sú to limitované série v špeciálnych akciách platné len v predajniach, ktoré po vypredaní nie je možné objednať.
    Naša stránka neobsahuje celú ponuku od dodávateľov čalúnených výrobkov, elektrospotrebičov a výrobkov, ktoré nie sú vyrobené v Decodome.
  • Sú vystavené modely kuchynských liniek a fotografie na internetovej stránke pevné a nemenné zostavy alebo sa dajú prispôsobiť mojim rozmerom a požiadavkám?
  • Všetky kuchynské linky Vám pomocou 3D grafického programu navrhneme tak, aby presne zapadli do Vášho priestoru.
    Vystavené kuchynské linky v predajniach a fotografie na internetovej stránke slúžia pre Vašu inšpiráciu.
  • Dajú sa objednať všetky vystavené výrobky cez váš e-shop?
  • Pri výrobkoch, ktoré si môžete objednať cez e-shop je uvedená cena výrobku a možnosť vložiť do košíka. Všetky následné kroky sú jednoduché a prehľadné.
    Ak máte záujem o výrobok, pri ktorom nie je uvedená cena, vyplňte „Žiadosť o informácie“ a my Vám pomôžeme.
  • Máte aj výpredaj nábytku?
  • Ako jediný výrobca a predajca na Slovensku máme vlastný outlet – stan, kde realizujeme výpredaj expozičných kusov, výbehových modelov, alebo tovar druhej voľby. Adresa topoľčianskej predajne.
    Okrem toho pravidelne meníme nábytok na našich expozíciách, sledujte aktuálne informácie.
  • Ako môžem získať informácie o akciách?
  • Naši zákazníci majú najaktuálnejšie informácie prostredníctvom fanpage Facebook – www.facebook.com/Decodom.
    Ak sa chcete registrovať na odber newslettera, registračný formulár nájdete na úvodnej stránke www.new.decodom.sk. Budete tak informovaný emailom o akciách a všetkých novinkách, na ktorých pre Vás pracujeme.
  • Aká je cena zamerania, dopravy, vynášky a montáže tovaru?
  • Cenník zamerania

    Zameranie    …..............  25 €

    Doprava pracovníka  ….. 25 € v okruhu do 50 km od Domu nábytku alebo Kuchynského štúdia Decodom
    Doprava pracovníka  ….... 0.50 € / 1km (maximálne 50 €) nad 50 km od Domu nábytku alebo Kuchynského štúdia Decodom.
    Po uplatnení objednávky nebude poplatok za službu odrátaný z celkovej hodnoty objednávky.  

    Cenník dopravy- predajne

    Plánovaná doprava do 20 km  ……................... 15 €
    Plánovaná doprava nad 20 km v rámci SR.......... 0.75 € / 1 km *
    Expresná doprava na presný deň do 15 km ......30 € 
    Expresná doprava na presný deň v rámci SR .....1.00 € / 1 km **
    Plánovaná doprava do zahraničia ...................... 0.75 € / 1 km **

    Cenník dopravy- eshop

    Plánovaná doprava do hodnoty tovaru 300€ .................. 20 €
    Plánovaná doprava nad hodnotu tovaru 300€ .................. 0 €
    Expresná doprava na presný deň do 15 km ....................30 € 
    Expresná doprava na presný deň v rámci SR ..................1.00 € / 1 km **
    Plánovaná doprava do zahraničia ................................... 0.75 € / 1 km **

    *V prípade plánovanej prepravy v rámci SR platí zákazník len cestu v jednom smere.
    **V prípade expresnej dopravy v rámci SR a zahraničnej dopravy sa platí cesta tam aj späť.

    Cena dopravy je počítaná od najbližšej predajne alebo kuchynského štúdia Decodom.
    Odovzdávacím miestom prebratia tovaru je zdvižná plošina vozidla Decodom.

    Cenník vynášky

    Cena plánovanej výnašky

    nákup do 300€ ......... 20 €
    nákup do 600€ ......... 30 €
    nákup do 900€ ......... 40 €
    nákup do 1200€ ....... 50 €
    nákup do 1500€ ....... 60 €
    nákup do 1800€ ....... 65 €
    nákup do 2100€ ....... 70 €
    nákup do 2400€ ....... 75 €
    nákup nad 2400€ ..... 80 €

    Cenník montáže

    Cena montáže sa vypočítava individuálne podľa konkrétneho výrobku a náročnosti montáže. Vypočíta Vám ju poradca zákazníka pri objednaní tovaru.

    V prípade využitia našich služieb doprava a montáž musí byť tovar v plnej výšku uhradený.

    Ak máte záujem o montáž, informácie Vám poskytneme na bezplatnej infolinke 0800 300 333.

  • Môžem kúpiť tovar na splátky?
  • Aby sme Vám mohli ponúknuť atraktívne produkty, spolupracujeme so spoločnosťami Quatro a Genius Pay.
  • Aké sú možnosti platby v predajniach?
  • Platba v hotovosti.
    Platba platobnými kartami.
    Platba na splátky Quatro.
    Platba pomocou systému Genius Pay.
  • Môžem platiť prevodom na účet?
  • Áno. Ako variabilný symbol uvádzajte číslo zálohovej faktúry. Platba k zálohovej faktúre je priradená do 5 dní. Až po priradení platby je možná expedícia a prevzatie tovaru. Priradenie Vašej platby si môžete overiť na bezplatnej infolinke 0800 300 333.
  • Ako môžem reklamovať tovar?
  • Reklamáciu odporúčame uplatniť osobne na pobočke, kde bol nákup realizovaný, alebo nás kontaktovať emailom.  Odporúčame priložiť fotografiu výrobku s reklamovanou chybou pre urýchlenie procesu reklamácie.
    Reklamáciu je možné uplatniť aj vypísaním reklamačného formulára na www.new.decodom.sk . Na základe odoslania internetového formulára Vás bude kontaktovať reklamačný pracovník. Vyplňte reklamačný formulár
  • Môžem vrátiť zakúpený tovar, ktorý mám už doma?
  • Tovar zakúpený v predajni nie je možné vrátiť späť.
  • Kde nájdem Všeobecné obchodné podmienky?
  • Pri každej kúpe dostanete k Vašej objednávke Všeobecné obchodné podmienky
  • Kam môžem adresovať svoje pripomienky alebo pochvaly?
  • Váš názor je pre nás dôležitý a podeliť sa s ním môžete v sekcii kontakt