Produkty

Časté otázky e-shop

  • Kde môžem získať informácie?
  • Na všetky Vaše otázky radi odpovieme na bezplatnej infolinke 0800 300 333 v čase od 10:00h. do 18:00h.
    Informácie môžete získať aj na našej Fan page Decodom alebo nás môžete kontaktovať na e-mail: eshop@decodom.sk
  • Aké sú možnosti platby?
  • Prevodom na účet. Všetky potrebné informácie dostanete po objednaní tovaru a následnom potvrdení objednávky naším zamestnancom.
    Prostredníctvom splátkového systému Quatro. Výšku a počet splátok si určíte pri nákupe na internetovej stránke Quatro.
    Platba kartou. Platbu kartou môžete zrealizovať prostredníctvom systému Genius Pay
  • Môžem si objednať tovar cez internet a vyzdvihnúť ho v predajni?
  • Tovar zakúpený cez e-shop si môžete prevziať na našich pobočkách. Miesto prevzatia si zvolíte pri nákupe v „v košíku“.
    Pri osobnom odbere môžete zaplatiť priamo v pokladni v hotovosti alebo kartou.
  • Môžem si objednať tovar z letáku cez internet?
  • Na našej stránke je vždy umiestnený online akciový leták. V tomto letáku sú ikonou nákupného košíka označené produkty, ktoré si môžete zakúpiť priamo cez eshop. Cez e-shop sa ale nedajú zakúpiť všetky produkty z akciového letáku.
  • Aká je dodacia doba tovaru?
  • Informáciu o dodacej dobe dostanete pri potvrdení objednávky. Ak je tovar na sklade, dodacia doba je do 10 dní. Ak tovar nie je na sklade, dodacia doba je do 42 dní.
  • Kde nájdem daňový doklad a záručný list?
  • Ak k tovaru nie je priložený samostatný doklad s názvom „Záručný list“, tak faktúra, ktorá Vám bude odovzdaná spolu s tovarom, slúži ako záručný aj daňový doklad. Zmena údajov na faktúre nie je možná po dodaní tovaru.
  • Doveziete a vynesiete mi môj tovar?
  • Poskytujeme dovoz tovaru aj vynášku. Dva dni pred doručením tovaru Vás budeme kontaktovať a dohodneme si s Vami ďalší postup. Cenník vynášky a dopravy.
  • Môžem odstúpiť od zmluvy?
  • Odstúpiť od zmluvy je možné do 14 dní od prevzatia tovaru. O odstúpení od zmluvy nás informujte na mail: eshop@decodom.sk.
  • Ako mám reklamovať tovar?
  • Ak sa na tovare vyskytne chyba, ktorú chcete reklamovať, vyplňte reklamačný formulár, alebo pošlite  opis chyby a fotografiu na e-mailovú adresu reklamacie_eshop@decodom.sk.